Tuesday, December 14, 2010

Maafkan @ tidak?

Heyyyy!!!!
Ni pasal citer semalam..
hmm...
penat aku berfikir sampai cramp badan and otak aq ni..
*badan aq cramp sbb main hoki x warm up dgn betul pg td..hahaha

Back to the topic..
semlam kan aku marah ngan Mr.D
yelaa..suke hati die jee,,die pikir aku ni apa?? kain?lelong rm10??
no..no..no...
Ini saya Cik Nur Fatin Nabila....
jangan cari pasal ngan aku!
warning tuuu...hahahhaha[gelak jahat]
Dari semalam hinggalah hari ni...aq still serba salah..
nak maafkan die or biarkan je..
hm.

Aq kalau marah aq x ingat dunia..semalam aku cry sbb aq dh x bole nk menjerit or baling barang/lepaskan geram..=,=
Yela..dah pukul 2 pagi kott..ade citer lawak tau..

mak aku : kak..dgr x semalam perempuan nangs..bunyi mcm pontianak..
aku: ehhh..yeke??x dgr pon..pontianak tu sedih kot...hahahaha
dlm hati" akulah perempuan tu.."
mak aku : maybe la die sediyh...ok.lah..pape pun jgn lupa bace bismillah kalu tido..
aku: ye ma....nnty org bacelah...

ok..ok..melarat pulak aku ni..hahaha
Kalau korang dengar aku nangs smlm sumpah korang lari..
aq dgn baju tidur yg meleret sampai kaki,rambut yang x berikat,n mata yg merah...
sape x takut??hahaha

hm...hmm.hm...
Kalau ikutkan ego aq yg mengedik ni..
die mmg x bg aku maafkan Mr.D..
tpi aq x ikutkan ego aku tu..buang mase..
so..aku ikut otak aku yg waras,hati yang comel and kesabaran yg melebihi impak maksima
tuuuuuuuu ~~

nak tau result die....
jeng jeng jeng
 I maafkan you dengan seikhlasnya,tapi ini adalah peluang kedua..
jangan khianati kepercayaan I lagi..
Lupakan jee...semua yg jadi..
bnde tu xkan dtg lagi..
I x marah kalau ini cara you enjoy..
but please jgn libatkan I..
Bye.ily..



Ros putih ni adalah my fav flower..
ia melambangkan keikhlasan.. so I hope you like it..




2 comments:

cikpuanNaiz said...

sedangkan nabi maafkan umatnya~
maafkanlah dia:)

Nina Nabila said...

thanks kak bella
dan dia sudah di maafkan :)