Saturday, January 15, 2011

Bila cinta


Bila cinta

Bila cinta kini tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu
Dulu kau tawarkan manisnya janjimu
Yang ku sambut itu dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi tinggalkanku
(Korus)
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan
Ku sebut namamu
Di setiap doaku
Ku kan setia di mana tempatmu
Yang ku dapat hanyalah bayangmu
(Korus)
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan
(Korus)
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana
Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hinggaku terjatuh
Dalam harapan.. Dalam harapan


Macam ni lah hidup aku sekarang,kalau korang faham lagu ni..
yang aku dapat hanyalah bayangnya..
Bila yang lama diganti dengan yang baru,semua kenangan akan hilang..percayalah..
hingga aku terpaksa memilih benda yang aku x sanggup nak buat,...
demi dia...
walaupun aku menangis air mata darah sekali pun..
benda dah jadi..
life have to move on and again i'll pretend that nothing happen with me
kadang-kadang aku fikir jugak,ni balasan untuk aku ke..
tapi cepat2 aku ingat satu ayat ni....yang banyak bagi aku kesabaran selama aku hidup.

"Allah SWT takkan bagi ujian yang melebihi kemampuan seorang hambanya"

aku dah tak ada tmpat mengadu macam dulu,semua dah tak de..
aku mengadu kat diri sendiri setiap kali tgh malam,dekat bintang2,bulan..
aku x kesah kalau org kata aku gila..
sebab dorang x kan pernah faham menjadi....
nur fatin nabila
kat dunia sebenar..
Kalau aku tak kata kecewa,sakit hati..
maknanya aku tipu lah kan kan...
tapi biarlah aku sorang je yg simpan and pendamkan..
yang akan sakit pun biarlah aku jee...x guna ramai2 kecewa and sakit hati kan kan?
so again i'll try to s m i l e if i can ..

No comments: