Monday, January 17, 2011

This is me



Hurmm...
kalau cakap pun salah , kalau x cakap pun lagi lah salah..
aku rase mcm nak lari lah dari hidup semua org for a while,so I can have my own time..
to think and do what I want..

Klau dah sampai aku cakap aku x kisah tu..
maknanya pape yg aku buat tu dh xkan ade maknanya lagi..
yeah,setiap pertemuan ada perpisahan...
Kenangan tu jelah yg aku akn simpan buat selama-lamanya...selagi aku bernafas.

Now,dah sampai masenya aku bangun dari sweetdream aku..
masih x terlambatkan if I wanna start a new 2011?
Aku adalah aku!
and aku xkan jadi org lain so stop membandingkan aku dengan pape je..
one more beauty is a natural thing and xkan bole dibuat2,so stop pretending..

And Nina dah mati..jangan disebut lg nama tu..
yang bernafas sekarang adalah Nur fatin nabila!!!!
susah nak make deal dengan nur fatin nabila,I'll never give you a chance to win..
So,sesape je yg x puas hati tentang diri/perangai aku..just call or txt me..
then i 'll give You MY ANSWER.... yg xkan pernah aku sesali..

IT IS MY LIFE,SO IT IS MY RULE...
and aku xkan merayu untuk bende yg sia-sia 



No comments: