Wednesday, April 13, 2011

Kalau cik nina........

hye..hye... 
so hows ur day?
teruk,ok,or ......
TENANG ?
mcm aku hri ni.

Heyyy..
today mmg sgt menenangkan :D
aku pown xtau npe..
tenang.tenang. PEACE la kate omputih en?
hahahha 
whatever...

ok mcm biase pg2 bgun je tdo 
trus ke cermin sakti then 
SENYUM
mmg pelik tp best rase cam lebey cantik la..
perasannya aku niiii..

so tu yg aku buat pg td then siap2 g sekolah dgn mata yg still 
x bole bukak sepenuhnya..
thts mean.
MATA AKU SEPET LAH PG TD..hahha
tdo lmbat so bgun pun lambatlah kankan?

mandi pown berminit2
mcm tuan putri kayangan..
wahhhh..gitchu plak..
hehe

k. dah siap semua mghdp plak lappy sementre tggu ayh gue..
sambil tu breakfastlaaaa
rezeki dh ade so mknlah jgn byk bunyik!
mcm ni la rupe aku tgh mkn..senyum2..
mknn pown bergunung dgn segelas AIR TEA NOT MILK! -,-
hate it

k lah nak g masak SUP AYAM
yummmmmmyyy!
buhbyeeeee!
muah.


No comments: