Saturday, April 9, 2011

WEDDING

everyone penah dream nk ade wedding sndri kan?
mstilah..laki pompuan semua penah bayangkan..
tapi x brani nk luahkan..
ce jadi mcm kami2 nie..

Nabila..hehehe
dia nak buat wedding ala2 GARDEN gitchu.. nicee..
dia nak naik kete kuda dengan suami yg tercinta mcm ni :

bahagianye diaaa...

kalau nadia pulak nak yg something sweet like PINK!
so aku dress ni maybe sesuai kot 



kalau jannah plak... 
dia suke moto enn.. so ni sesuai la sangat tpi jgnlah beraksi mcm pengantin ny .
burok beno!




kalau saya ..saya nak wedding ala-ala kat atas langit like fairytale..
yg ni nak pakai mase last sanding..
theme mlm tu is Mordern sexy ..so pepandai lah korang..
jgn tiru bju aku!

ni nak pakai mase sanding..muahaha!
mcm ni arhh design nye..tpi nnty aku ubah sket..hahaha


kalau org sanding kat atas kerusi..
then aku nak sanding kat atas buai..lebeh kurang mcm ni...

pokai laki aku nanty!
hahaha..
nak tgok mcm mne perkahwinan aku.....
hahaha..
tggu lah yerk!

No comments: