Sunday, May 8, 2011

HAPPY MOTHER'S DAY !!!

Hye..still x lambat kan kalau nk wish 
HAPPY MOTHER'S DAY TO MY MOM?!!!!
hahahha..

Semua org akan kata mom dorang the best meletup bla bla..
and I ckp..

Mom you are my life
no one can replace you even my justin bieber..
you're so AWESOME!
everyday marah2,i loikeee..
why i like?
Weyh,kalau mak lu marah lu tu tndanya dia syg lu mcm nyawa dia..
ayts rempitss bhaii..

my mom is the superb awesome because...
sape lagi yg boleh pakse fatin nabila yg degil mcm batu ni
buat bende yg dia tak suka..

kantoiii...hahaha

Hadiah hari jadi yg the best is ...
bile my mom non stop wish happy birthday to me :D
korang ada? walaupun tnpa hadiah mahal
hadiah termahal yg aku pernah dapat is

Dilahirkan ke dunia ni


I remember ade suatu malam tu I takut gile-gile sbb mimpi
pocong melompat2 kat depan mata..
I pon melompat masuk bilik my mom
and she HUG ME till pagi :D
jgn kata pocong apa pun x mimpi,bahagia sgt :P

so my mom is the superwoman in my life,i can't imagine one day without her

peduli apa orang kata cik nur fatin nabila ni manja,x bole pisah dgn mak bla bla..
sape nk pisah kalau ada mak yang superb ryte?

so with thousand million trillion INFINITY of love to my mom
I just want to shout.....

I LOVE YOU MOM !

No comments: