Saturday, May 28, 2011

Mengapa,kenapa,dan APA?

Hye...

EIiiiissssssshhh!~
sangat benci hujung2 bulan macam ini ..
benci yg teramat sgt !
sbb kami selalu gaduh :'(
bencinya.

p/s"JANGAN TANYA KENAPA .

setelah diperhati,ditilik dan diobserve..
ada sumpahan di hujung2 bulan untuk both of us.
OHH,i hate it so damn much! >.<
x suke.x suke.
setiap kali hari2 indah itu akn dtg,masalh mula mengekori both of us.
dey,jgn ikt2 kiteorg bole x masalah?

MENGAPA KAMI BERGADUH?

banyak sebab .kadang2 sebab x logik pun bole dijadikan bahan gaduh..
gaduh gempak2 saya x suke lah awak!
Agknya kalau bg gelangang wrestlg,mati aku -.-
hmm...
saya faham keadaan dia sekarang nih :'(
saya tidak ada niat walau besr kuman pun nk cari org lain selain awak! HM!
ingat tu!

saya baru sedar,kalau kami gaduh saya akan bnyk trlepas ckp
and ayt saya bole dikategorikan mcm..
"LU LANGSI LU MATI"
sgt menyktkan hati dia :'(

APA?
apa pun sebab kiteorg gaduh.. walau sehebat mana pun kite gaduh..
i just want you to know,

Deep in my heart the only boy that i want is you!
No one can do the awesome thing to me just like you!
No one can make me crazy ,except you.
If you read this .
I hope you forgive me because i'm not perfect and i need you baby :')
Forgive me,I know i hve hurt you again and again..
I miss you so badly :'(

No comments: