Tuesday, May 17, 2011

mimpi YOU!!!

hyeee...
lama tak jumpa..

you know what... (slogan budak assunta )
semalam saya mimpi keluar date dgn dia..HAHAHA
sesuatu yg pelik but best do..

camni citernya,meh sini awok nak cite sket..

dalam mimpi tu mestilah ada aku kan.kan..then dia ..
aku jumpa dia masa aku nak pergi sekolah dia pun sama then tetibe dia kata
"takpayah pergi sekolah lah jom keluar date dengan I.."
selamba badak dia je,aku pun ikut..
kiteorg pergi naik bas..kuno kan?
tetibe sesat dekat sebuah bandar ni..
dalam mimpi tu dia tak pernah lepaskan tangan aku walau sesaat pun..
Ya Allah best.. gile kan pegang tgn pun best..
kitaorg g makan2 and jalan2 kat sebuah mall ni..
dia sangat dan teramat kacak!
caiirrrtime aku nak balik tu..
dia cakap macam ni..
"baby,jangan lupakan i tau.."then he kiss me!
OMG!!

lepas tu terjaga lah terus txt dia..hahaha

ulang baik mimpi ni malam ni bole x?
plssssssssssss!
kempunan nak ulang tayang!
asal date dlm mimpi je ha?
realiti x bole?

doakanlah supaya bende tu berlaku..
amin....

No comments: