Thursday, May 19, 2011

Mine :D

hyeee..
Saya sangat bertuah kerana ada mereka di samping saya 
setiap hari ,tak kira tempat,dan apa jua keadaan :D
thanks guys ;"D

Ila Nabila

Nabila <3

ni kembar saya yg takkan pernah sama mukanya..heeee
nama kiteorg same !!
hidup pun lebey kurang je dari A-Z..sama no changes..
but yg kiteorg tahu 
Hidup ni kenalah happy ..
dlm bnyk2 kawan dia ni paling cantik bg aku because mukanya natural
mix pantai timur :D
cantik disebalik hijab tau..korang ada?



Nadiah <3

ni dia adk kiteorg..hahahaha
kemana sahaja kene bawak and tarik dia.. :P
betul x yang?
kiteorg suka kongsi beauty tips..tgok je lah orgnya cantik x?
teheee...
dia ni ade mix japan so muka ala-ala anime skit kekadanglah kan..hehhe
mcm saya cakap td dia pun cantik sngat di sebalik hijabnya itu!



Jannah :D
kami sgt rapat and yeahh.. kami berkongsi semuanya..semua. :DDD
korang ada?xde..
i hope everything mcm dulu happy and she's so beautiful ryte?
mix chinese maaa..mestilah..

hahahaha!
so thats all
Respect my friend like you respect me..
or i will do the same thing to you !

so si cantik manis ni semua aku punyer..xde org lain dah..

No comments: