Monday, June 20, 2011

Big girl have to change lil bit :D hee

Hyep.. 
sumpah aku rindu kau belog!
tiap2 mlm aku fikir pasal ko!
heee

Ok..sebab aku tgh rush nak balik B.J nie..
so..
aku just nk bagitau..
kepadasesape mana2 budak sekolah assunta jgn pelik sbb aku dh x seseksi dulu..
Dah besar bhai..kene lah change skit.
takkan nak jd seksi sepanjang masa..

ye.saya dh bertudung.

Mengaku jugak!
heee!
tapi kekadang aku pn x bole tahan jugak manusia2 kat luar tu tayang rambut so 
aku pown terasalah .
so aku pon buka jugak tudung.

PENEGASAN!
*dh mcm cikgu dah

Semua orang berubah.
perubahan tak boleh terburu-buru takut hasilnya tak macam apa yang kite harapkan.
so aku sasarkan sebelum kawen aku dh pakai tudung tak bukak dah k.
aku x kire korang nak cakap apa..
Ni hidup aku!
aku pakai tudung bukan sebab korang,tapi sebab aku yg nak.
anyways..
Tak semua yang bertudung tu jahat.
dan tak cakap jugak yg seksi gile sampai negro kejar tu jahat..
renung2kanlah and selamat beramal.. :D

So..
tolonglah ingatkan 
NUR FATIN NABILA ni supaya tak tersasar jauh dari prinsipnye..

*aku tau bukan follower je yg bce belog ni.so phm2 je ok.. tolong tau..
ouh yeah!
Nasib facebook aku tak kene HACK!!!!
ade org bukak and everything is fine. walaupon si jahanam tu dah bace mesej,notification and all..
tapi aku tau..ko jeles kan dengan aku? sebab aku adalah aku tak macam kau..

NO LIFE,BACK TO HELL OK! 

mase pon dh nk hbs..so dgn berat hati..
bye2 my dear..see you again!

No comments: