Monday, July 18, 2011

Aku tahu siapa aku

hye,

kau tak perlu nak cakap mcam tu kalau nak sedarkan aku
yg aku  tak miliki pape pun.

kau pun x perlu nak suruh aku cermin diri aku 
sebab aku sentiasa sedar siapa aku

kau x perlu nak bandingkan aku dengan perempuan lain,
sebab perempuan macam aku hanya satu dalam dunia ni
yg sanggup bertahan sebab terlalu sayangkan seorang lelaki tu.

kau x perlu suruh aku untuk stop apa je yg aku nak buat
sbb apa yg aku nasihat tu untuk kebaikan kau.

kau x perlu tanya kenapa aku diam
sebab kau sendiri tau jawapannya

kau x perlu marah sebab aku luah kat sini,
sebab blog ni sekurang-kurangnya melegakan aku.

kau x pyah tanya kenapa aku nangs malam ni,
sebab aku nak jadikan air mata terakhir untuk kau!

Lepas ni kau x payah nak berselindung pape,sebab satu2 perempuan 
yg buat kau serabot rase nak tgglkan kau
sebab aku tak layak untuk seorang lelaki yang amat hebat macam kau.

sorry,i don't mean to be rude..
please forgve me.

aku mmg dah x bole tahan lagi dengan semua ni.

No comments: