Tuesday, July 26, 2011

BECAUSE OF YOU!

hye!

ok,tengok tajuk pun dah tau aku marah naik angin dengan seorang minah yang selalu
memorak perandakan kelas yang amatlah aman damai.
kalau dia tak datang semua orang akan together and have fun..
kalau dia ade?
semua akan berpuak-puak! >.<

bukan nak mengutuk dia but cuma nak semua orang sedar dan muhasabah supaya 
tak buat perangai seperti dia yang menyusahkan banyak pihak,termasuklah saya -.-

contohnya..kalau anda tengah tengok satu projek paper and nak buat
ttbe minah ni datang and rampas kertas tuh so what you feel?
dahlah tu masa time nak pulangkan kertas kat kite dia boleh pulak maki kita kaw kaw!
kayh,tu situasi aku dengan dia dalam bilik seni.kalau ikut hati dah aku tampar dah.
kurang ajar sangat,hormatlah orang sikit jangan SELFISH sangat.

ingatkan dah habis sampai situ,tup.tup.
dekat kelas pun dia cari pasal,kiteorg skelas nak makan beramai-ramai sebelum ramadhan
lebey kurang menyambut ramadhanlah.
bukan plan dia,masa timbul idea tu dia tak dtg pown.
dia melebey-lebey siap perli2 aku dengan yang lain.

dia : Ok,kita nak g makan dekat tempat yang paling murah but ada standard so siapa yang taknak pergi (aku and geng yg dh tawar hati) tak payah sibuk2 and tlong diam kayh.takde standard diam.

see,cara dia cakap pun dah menampakkan dia sangatlah menghina orang.

hey,aku taknak pergi bukan sebab aku tak kaya or whatever and aku dah biasa dh mkn kat tempat2 
mcm tu so i don't care.eh..dari makan kat restoran yg berhawa dingin tuh,
better aku and my geng pergi makan dekat hotel ke tepi pantai ke.
its better dari tgok muka kau ya sahabat (bile plak aku sahabat kau?)

Aku tak balas pape pun kat dia but kawan merangkap jiran sebelah meja aku
dh melakukan sesuatu yang buat dia terkedu and cuak.
kawan aku yg berani and bengang dgn perangai dia dah tersound dia 
dahlah gedik bising pulak tuh!

Ya Allah kau sedarkanlah dia.
biarlah dia nampak apa yang dia buat sehingga menyakiti hati orang yang tidak bersalah.

well,if you reading this..
Please control yourself,its really annoying to us okeyh?
rase nak muntah tgok cara kau jalan uh..gelak macam setan.
kesian kau.enjoy and makanlah kau puas2 kat restoran yang murah BUT ADE STANDARD tuh!

Tata!!!!

No comments: