Saturday, July 23, 2011

Doctor :(

hyeeep!

semalam kan encik rosli iaitu bapa kesayangan saya telah memakse saya untuk membuka balutan luka gara2 accident tempoh hari.

Cisssss.sastra sungguh.k now,jom cakap mcm kl style..*bajet plak.

Ayah aku trkejut mana taknya bukak je,diarah dah meleleh ..baru nak bangun darah keluar lagi..
so ayah pun suruh ONE FAMILY siap g hospital.
yg sakitnya dua org je.. adik aku ade ketumbit kat mata,tu arr ngintai org lagi kat fb dh kene balasan.
haha :P

Msa kat hospital semua org pandang saya lain macam sbb naik WHEELCHAIR !!!
frst time.. :O omg! mula2 malu lama2 sok sendri sampai trtdo atas tu.hehe
lama tau kene tggu..nsb sejuk.(yelah sampai beku aku!)

then tibelah masa doctor buat lawaks!
macam ni cara dia pggil aku...

"fatihah nabiaalla"
"fatimahh fatihah"

kau tahu muka aku mcm mana?
macam ni hah!
hehehe :P

=.= k,bayangkan betapa confuse aku!
so masuk lah dlm bilik rawatan..
salah pggil nama lagi nak aku cepuk je!
fatmah plak dia panggil aku!
aku fain nabila laaaa awak!
nasib dia doktor dari luar bukan malaysia punyer :D
kalau tak haiiiyyya! nah amik penyepak ni.

Doctor.i'm so sorry sebab terlekuar kata2 yg x sepatutnya but its your fault!
suke hati x bg amaran yg kau nak pegang kaki aku ni..kan kan?

whateverlah..
sakit ni lega sebab kehadiran orang2 yg saya syang masih ade dengan saya.
family saya,nuvie saya,abg angkat saya and..hehehe :D rahsia saya lah!

k,pehal skema ni?haha..ni gara2 otp dengan jantung hati lah ni..
terikut2 dah ,btw I love you.thanks a lot!
maaf aku tak dpt g simulasi haji tu!
:(

:D tata!

No comments: