Tuesday, July 19, 2011

Hey you!

Hey..

Kaki sakitlah dol,tapi aku mmg nak gile2 dance mcm minggu lepas..
dengan lagu remix..woah..
lega.puas.awesome!

pernah tau aku bayangkan ........

dance ramai-ramai dengan kawan2 sekelas..
elehh..nampak je kelas mcm nerd sekali bile ade party semua dance mengalahkan show down..
cheerleader bersepah..
hahaha..

i really wanna dance tak kisah arr masuk hospital kee apa kee..
sebab i can't take it anymore!
stress weyhhh...

tadi masa kat sekolah tgok cheerleader buat dance step bagai..
pergh.. lagilah aku rase mcm nak mati jee
kalau ikut hati nak je aku join..
lgpun dlm team tu smua yg hampir aku kenal
so bukan masalah besar..
and aku pun pernah satu team dgn dorang..

hm.aku taknak sesiapa kacau aku dalam masa terdekat ni!
sesiapa yg dah baca notis x bergaji ni tolonglah faham.
Semua benda yg jadi mmg sgt2 susah nak hadapi k.
x rase bole lah cte gempak gebang bagai.
dah kene terdduk kau atas tanah,tak bole bgun dh.
so..bagilah masa kat aku supaya aku boleh fikir semasak2 sampai hangus terbakar dapur mak aku.
well..

Aku nak rest lah sgt then nak buat apa yg aku nak iaitu dance .
till then!



No comments: