Wednesday, July 20, 2011

Kalaulah dia tau..

hye..mlm2 mcm ni feelinglah pulak..

sebenarnya aku xdpat nak memilih antara si D and Si F..

si D dia dh trlalu bnyk lukakan hati aku..
kadang2 sampai aku x mampu nk tanggung sakit tu..
kadang2 dia jugak buat aku rasa bahagia mcm tadi,tapi aku bosan dengan perangai dia..
kadang2 aku rasa mcm tak dihargai.
bukan mengutuk,tapi tu pe yg aku rasa.
bukan aku taknak bgtau dia..aku takut dia terasa.
selalu aku kene dibelakangkan semata2 untuk prmpuan lain.
kalau dia ada dekat tmpat aku,aku rasa dia lgi fhm.
tpi dia x ada.
saat aku rase rindu yg tramat dekat dia..
jwpn dia tk yg aku harapkan!
tapi sebab perasaan nk tgk dia berubah dan mencintai hnye sorg prmpuan..
aku sggup tggu.
nk je aku jerit..
yg aku rindu dia sangat sampai aku kene nangs sbb aku xnk bgtau dia,sbb jawapan dia.
tapi berapa lama aku kene tunggu dia?
setahun? dua? atau sampai aku mati?
bole tak dia hnya untuk aku je?
hakikatnya..
aku x setanding dengan dia.
di mata org aku tmpt kedua untuk dia..


si F dia ade ciri2 yg aku harapkan.
dia lah yg buat aku happy bile aku sedih..
kadang2 aku sengaja biarkan perasaan aku terlepas dekat dia
biar hati aku rase terubat bile sakit hati dgn keadaan cinta.
dia baru je luahkan perasaan dia dekat aku.
aku bnyk kali uji dia,tpi jwpn dia still sama..
, "I SAYANG YOU LEBIH DARI SEORANG KAWAN "
walaupun dia muda setahun dari aku..dia faham aku.apa yg aku rasa.
aku selesa dengan dia,aku tak rase kekok lgsung.
mcm perasaan yg sakit tu terubat dgn dia..
walaupun aku tak luah pape.


haraplah si D tau yg aku menunggu dia,haraplah dia berubah sementara rindu ni
still untuk dia seorg je.jgn buat aku pergi lg.sbb kalau aku tggu,aku akan tggu.

so...aku sangatlah keliru dengan perasaan aku.
sekarang hidup aku dh mcm part tggu menunggu.
aku tunggu dia berubah,yg si dia tggu aku..
aduh..trdengar plak lagu menunggumu by peterpan.
siioot.

i still tunggu you because ths is the last chnce
for you to fix my heart.

No comments: