Monday, August 1, 2011

Happy birthday my boy and happy anniversary!!!!

Hyee..

1/8/2011..
birthday dia :D
nama apa? ingt tak Mr.D?
birthday dia and our one year anniversary,
yang bestnya pada 1 ramadhan :D
berkat.berkat..hehehe

I have nothing to give but i just have couple words to tell you..

first,i really love you..
second,I hope you have a great birthday
third,Happy birthday my dear.may god bless you and the rest of your life :D

ehehehe..sayakan dah mula merepek dlm english sorrylah yee.hehehe
lpas ni senyum selalu,and you dah tua sebaya mcm I :P
sorry takde hadiah besar-besar or mahal-mahal..
I hope you happy dengan I sepanjang hari ni <3
kalau ada jodoh kita akan jumpa  :)

Happy birthday,I nak jadi orang last yg wish boleh?
sbb yg last lebih better dari yg first :')
hehehe :D

happy anniversary dear :D 
lafchu lah!! 
saya sayang awak!

No comments: