Monday, August 15, 2011

Shopping list is waiting :D

Assalamualaikum!

Jangan anda hairan ya anak-anak kakak-kakak cantik abang handsome,pakcik HOt wohhoo :)
aku tak pergi sekolah sebab...... Pening kepala,rasa nak demam kalau pergi sekolah setakat nak tunjuk muka demam aku better takpayahlah.. :P kat rumah lagi best..HAHA.. kite belajar tau kat rumah sb nanti ada cikgu x bergaji marah..hehehe..dah ni bukan pasal sekolah kayh..

Dengar gossip adik-adik aku maybe esok ya esok nak shopping raya :D
taksabartaksabar!!!

Spongebob Squarepants
macam nilah muka aku tatkala mendengar
berita tuh..hehe..


List aku dah set dalam kepala otak berminggu ..salah! start awal tahun lagi cuma menunggu saat dan ketika je nak serbu jalan TAR tu,masalahnya ayahanda lambat pulak nak bagi yang sepatutnye :P
Puan Fadhilah awal-awal lagi dah set theme untuk tahun ni :D PUTIH/WHITE *kalau takpaham jugak aku taktau lah...lantak hangpaa laa..
Now aku ada masalah dengan kasut -,-
adalah hamba Allah ni cukup pantang aku pakai highheelsss *jeles cakap tak payah sorok meyhh
I dari kecik sampai besar memang payah nak pakai selipar kalau nak keluar ni kecuali ke pasar dan sewaktu dengannya.. sebab? Opah aku pun pantang tengok aku pakai selipar,aku tak nak dialog kat bawah ni berulang :

Opah: Fatin,kasut kau mana?
Me: Ada je dalam kotak tu,kenapa?
Opah : Takkan nak keluar pakai selipar kot?
Me : tak salahkan?
Opah :pergi tukar,tak kemas nampak sakai,pantang betul aku tengok..cepat tukar!!!
me :yelaaa -,-

see? so untuk langkah berjaga-jaga kasut tutt dah dimasukkan dalam list,lagipun aku dah fall in love dah dengan highheels ni,siap main kejar bas pakai heels lagi..OHHOOO..
Baju?no problem boleh settle kalau jumpa butik fav sepanjang hidup tu..

PAPEPUN WA DAH TAK SABAR DER,RASA MACAM NAK TERBANG PERGI BELI JEEE!!

*janganheranlahyewahailelaki,perempuanmemangbegitu :P

Tata!!!

No comments: