Tuesday, October 4, 2011

Goodluck PMR candidates

for PMR candidates je..yg dah lepas atau belum tuu jangan nak perasan naaa!
Assalamualaikum :D
Korang yg ambik PMR mesti muka stress ketat-ketat mcm ank orang ni kan?
Tak perlulah sampai pecah kepala mcm ni :P
relax jee


PMR dah start!!! yehaaaa! Tu tandanya
PARTY BUDAK FORM 4 pun bermula!!
Let's party..wohhoooo!! sukanya aku heaven gila rasanya!
Time ni lah nak berfoya-foya ,tidur lambat buat kerja tak berfaedah macam melalak pagi-pagi
buta.. *jiran aku tak marah..hehe..sebab dia takde kat rumah
Takde laa sampai macam ni yee..
bawak bertobatlahh cik miah oiii..



Papepun,bagi budak-budak yang merupakan calon-calon menantu pak aji.opps!
Calon PMR yg tengah perah otak sampai boleh buat jus tu, Kakak*hatuiiih! nak ucapkan

GOODLUCK KORANGGG!!!!..*sebut dengan nada dan gaya gedik terlampau yee..
rindu time PMR dulu.. Bodek cikgu minta jawapan yang releven..
Cikgu BM yg the best sebab denga peribahasa yang cikgu bagi tulah hampir semua pelajar kelas aku dapat bm ..A ..bangga jap..haha..yg lain-lain punya result wa takmau cite .. Karang ada jugak yang merasa makan kaki aku ni..

hehehehe..
Aku dah terkena tempias cerita BOBOI BOY..-,-



No comments: