Wednesday, January 4, 2012

New year, New hope

Heyaaa!!! Happy new year baby booo semua! :P

2012 baru saja nak start kan kan ? so aku pun nak start hidup baru juga:)
hidup lama? simpan dalam lipatan sejarah sajalah bro :)benda yang lepas,aku dah tak nak bawa keluar dari kotak yang aku dah simpan tu :) Nampak macam aku happy kan? banyaklah! Aku stresssssss -,,-

First day sekolah :

one : kelas punyalah tinggi at the top of mutiara block, waaa teacher!!! :(

two : hoki !! 30 january!

three : S P M !!

four : tuition !!
see,tercabot jantung aku,everything akan start next week! hailoooo,jadual ketat sangat ak buat macam mana cikgu kata kita dah BESAR,MATANG :P

Azam aku?

Belajar dari kesilapan sebab dekat situlah aku faham makna life! :)

Imy budak :(

ok sayang semua:)

tata!!

No comments: