Friday, March 9, 2012

Budak sekolah dicabul



heyya,nampak tak title kat atas tuh? yeee,tu betul,cerita ni jadi khamis hari tuh.
Depan mata mak and adik aku.

Masa mak aku nak ambil adik  aku yang sekolah kat Sungai way hari tuh,mak aku lalu dekat 
jambatan khas untuk motor (mak aku naik motor) then dia ternampak dua orang pemuda lari tak cukup tanah,
\dia tak syak apa-apa pun sampailah dia jalan ke depan sedikit.
Seorang gadis tengah menangis dan dipeluk oleh seorang gadis india yang kebetulan lalu di situ.
Mak aku pun berhentikan motor and terus pergi dekat gadis itu bila dah disoal
dia bagitahu mak aku dia kena cabul dengan dua orang pemuda . 
Mak aku terkejut sangat sebab dia nampak pemuda dua ekor yang takde hati perut tu!
Mak aku pun pujuk gadis ni and suruh dia ke balai ..
Akhirnya dia setuju. 

SO! Aku yang dengar cerita mak aku ni sumpah rasa nak gelek2 dua ekor mamamt tu pakai
bulldozer. Tapi tu lah hanya angan-angan.

pesanan kepada segelintir kaum adam  di luar sana,

anda sepatutnya melindungi kami,bukan buat macam ni!!!!
Tolonglah,yang kau buat macam tu pun kaum kau sendiri bukannya orang lain!!

Sorrylah marah-marah..tapi nak buat macam mana kan?
Dua ekor mamat,aku harap kau dapat balasan yang setimpal dengan apa yang kau buat tu ..

Bye!!!! 

No comments: