Sunday, March 4, 2012

If this was a Movie!!



Aku benci kalau bahagia mula muncul dan datang pulak malapetaka :O
haishhh,sifat manusia suka merungut tak reti bersyukur. *mengata diri sendiri..

Aku nak sangat masa aku bahagia gila-gila tu masa akan terhenti,takpun gerak dengan perlahan..
sehari rasa macam seminggu..wahhhh!!! Mau kebas muka aku senyum.
tapi tu khayalan ye..DIINGATKAN sekali lagi tu hanya khayalan semata-mata!!

Kalau aku ni pari-pari,dah lama dah aku muncul kat depan dia.
TADAAA!! Tapi aku bukan :(

Boleh tak aku nak jerit yang aku rindu kau? boleh tak aku nak jerit yang aku sayang kau?
Boleh tak? And boleh tak aku nak ada dengan kau ever and forever?
K,nina. you dah terlebih ke depan.shhhhz!!

Dan untuk ke berjuta kali,dari kita kenal sampai sekarang I cuma nak cakap...

Arreru...
 Te amo danĂ©s




No comments: