Sunday, March 18, 2012

Me . Move on.



Heyya,aku tak tahu ni entry ke berapa for today.
Well,ni je cara aku nak clear kan semua yang stuck dekat hati and otak aku.
Aku dah buntu macam mana nak buktikan dan terangkan yang aku memang tak bersalah.
Hacker tu akan dapat balasannya.
Kalau ini caranya kau nak aku pergi dari hidup kau, aku akan pergi.
Aku dah biasa kena macam ni,bukannya aku tak nak mengamuk sakan libas-2 cari 
si pemfitnah yang dah hack aku punya fb. Aku rasa dia bukan je dah hack tapi dah freeze kan!
Aku memang jahat,tapi tak bermakna aku akan minta untuk buat kerja terkutuk tu.
Tambah-tambah lagi dengan kawan kau! 
Kau sendiri tahukan yang aku dengan dia macam anjing dengan kucing.
Tapi kenapa kau nak tuduh aku lagi?Aku nak kau tahu yang aku memang tak bersalah,aku nak kau siasat
sebelum kau tuduh aku macam tu. sejujurnya,aku amat terasa dengan kata-kata kau.
aku tak sangka yang kau akan jadi macam ni.
Aku dah tak tahu nak buat apa sekarang ni so aku ambil keputusan untuk move on.
And aku nak lupakan semua yang kita lalui untuk setahun enam bulan tu.
Aku still tunggu kau and pegang janji aku .
ily.




No comments: