Friday, March 16, 2012

Roda hidup



Heyyaaaa!!!

rODA HIDUP?

kadang-kadang bila kita ada di atas kita akan lupa siapa diri kita.
Dan bila kita jatuh,kita akan rasa sakitnya.

Hati yang sakit tak mudah nak sembuh dengan kata-kata.
Bak kata pepatah melayu,terlajak perahu boleh undur,terlajak kata  mana boleh patah-patah dah.
Kalau ikut hati,aku dah lama pergi.
Sebab orang ,aku yang kena tanggung.
Thanks banyak-banyak kayh.Aku hargai cara anda.
Aku bukan nak emo ke apa. Cukuplah sekadar anda tau betapa sakitnya
bila difitnah,bukan senang nak hadapi semua tu.
But,takpelah. Setiap dugaan,ada hikmahnya.

Takpe juga untuk semuanya,bukan nak heboh satu dunia cuma
cari tempat nak meluahkan saja.
Kalau tak suka,angkat kaki tak payah baca ttp je blog ni.
Maaf jika hati ni tak sekuat yang disangka,aku tak sempurna.
Takkan sempurna. 
Maafkan semuanya.

Demi Allah,aku tak sekuat yang kau sangka.

Yang amat terasa,

Nina.

No comments: