Tuesday, June 5, 2012

3 JUNE STORY




Macam korang dah tahu kan?
IM SEVENTEEN NOW.
Bila?
3 jun hari tu. 
Apa yang jadi?
ni aku nak cerita ni!


Malam 2 jun tu ,dengan secara rasminya aku pergi KL 
sampai pukul 12 tengah malam .
Mak aku hilang and aku pun.
Tapi dengan kecekalan yang ada,aku patah balik and TADAAAAA
ayahku menunggu dengan muka yang -.- sukar diceritakan.
sejam kemudian baru jumpa mak aku, :)

3 jun!

macam biasa aku akan melompat macam kaki berspring
and jerit aku dah besar.huhhuhu.
*sungguh memalukan.
aku tak kisah pun,yang aku tahu hidup kena jadi diri sendiri.

tak ada yang best mana pun pagi tu,
mak and ayah pergi kenduri.
so aku layan je cerita TINKERBELL PIXIE HOLLOW GAME.
*anda disyorkan untuk tengok,terutama yang tak suka bersukan tu! :)

MALAMnya!
hehe.
Ayah tanya aku nak apa. memang aku blur.SANGAT.
so aku main cakap je macam ni

"ayah,kakak nak blueberry chesse cake sebiji,and jam tangan seutas"

Dan! ianya ditunaikan .hehe. cuma jam tu jelah yang belum sampai kepada tuannya lagi.

What i wish?

1. I wish semua orang di sekeliling aku bahagia dunia akhirat
2.SPM cemerlang
3. Semua impian aku tercapai
4. let it be my history ye .muehehe :D

so,harap korang blogger2 pun bahagia sekali
and thanks kepada semua yang wish aku hari tu.
Jasa anda dihargai :")

No comments: