Saturday, September 15, 2012

She still writting~


Aku .
Ye aku!
sebenarnya aku tengah busy tulis novel.
*saya tak pandai sangat,tapi dah saya minat

kenapa tulis? asal tak buat benda lain je?

Sebab dari dulu saya suka menulis,allhamdulilah idea tak pernah putus.
lagipun kawan-kawan and family menyokong 100 percent 
aku dah banyak menulis dan aku simpan semua tu
sebab aku tak ada confident nak bagi orang lain baca..
kalau korang sudi aku boleh bagi tapi jangan gelak pula.heeee~~

siapa idola??

sebangganya aku just nak cakap...

HLOVATE,dia buat aku nak menulis.
thanks.
sepanjang aku baca novel orang lain aku tak pernah menangis
*bukan terharu sebab cinta manusia 
tapi dia buat kita sedar ada Allah yang sedang memerhati. 
and aku nak jadi macam dia.

heeee~~
novel aku tahun ni pasal someone yang mencari arah untuk pulang.
pulang ke mana? 
kalau nak tahu , bagitahu kayh?

kalau salah tolong betulkan..

1 comment:

Umairah Anuar said...

http://www.youtube.com/watch?v=rO9GJ1R_7Tw