Wednesday, October 10, 2012

Travel jom!

Hey!

Allhamdulillah masih bernafas lagi hari ini!

Semalam aku blogwalking blog famous amos aummm. Seronok baca kisah hidup orang lain, macam2 cerita aku baca. And semalam pun aku tengok MAD MARKETS . * okay , jeles tengok hanis shopping dekat bandung *
Oleh itu dengan rasminya,  Bandung telah dimasukkan dalam list percutian.  * wakakakaka, memey duit berkepok* -.- impian itu bagus ..

Kalau bolehlah sebelum aku melangkah ke level baru hidup aku ni *bajet jap * aku nak travel seorang diri macam zaman sekolah rendah dulu, walaupun dekat kl je but memang banyak pengalaman yang aku timba berbaldi jugaklah yang aku guna sampai sekarang.  * lima kali salah tren sampai ke pandan bercabang tiga sana tau*
Di sini bukanlah nak bangga atau poyoyoyo but aku just nak cakap yang BERBALOI TRAVEL SEORANG DIRI :D yalah nanti barulah kita tau setakat mana kita mampu survive en?

Tips kalau salah tren. Hehehe

KELUAR DARI TREN DENGAN TENANG, MUKA JANGAN CUAK.  PERGI KAT KAUNTER DENGAN MUKA YAKINUN KORANG AND MINTA PETUNJUK. TAKPUN BUAT-BUAT CALL ORANG AND BELI TIKET BARU ..hehehe.. selamat mengamalkan ajaran berguna ni.

Bye! Have a nice day ppl

No comments: