Thursday, October 25, 2012

Hidayah

Hari raya haji ni buat aku rasa macam sedih pastu nak menangis je. *bukan sebab bf/kerush bagai. Bf I takde. Shhhh! *
Aku rasa macam kalaulah aku dekat mekah depan kaabah sekarang ni. Ya Allah! I can't  imagine betapa seronok plus nikmatnya. Sejujurnyalah, aku sangat cemburu dengan orang yang solehah ni sebab dorang boleh jadi baik but me-.- Ye.Aku selalu compare diri aku dengan orang baik-baik ni sebab aku nak jadi lebih dari dorang. Apa agaknya perasaan orang yang dekat mekah tu ek?  Aku nak sangat pergi mekah sebab aku nak rasa dekat dengan Allah tapi aku tau something about myself. Macam mana orang jadi baik ye?  Boleh ke tak aku jadi macam mike mike tu?  Wahhhh! Soalan menimbun.
Aku pernah terbaca pasal satu quote ni tau, meh nak share dengan korang.

'Allah akan mengetuk pintu hati hambanya yang Dia mahu '

Adakah Allah dah ketuk pintu hati aku? 

No comments: