Monday, October 22, 2012

SPM just around the corner :O

Selamat pagi semua yang sedang membaca, kalau yang baca pada waktu lain tu pandai-pandailah tukar ayat selepas selamat tu eh.
Uolllss!!! I takut.I cuak.I happy.I sedih.
*simpan tangan korang yang dah ringan nak cepuk aku tu*
Eleh, soalan pemes dari masyarakaaat adlah....

"Woii, berapa target? "

Takpungg..

"Result trial cik ni berapa?"

Ehhhhh! Apa Uolls ingat I ni pandai sangat ke? Tak. Saya tak sepandai tupai ye. Janganlah tanya soalan yang mencuakkan saya sehingga ketar kepala hotak nak jawab tapi doakanlah saya .Hewhewhew. *cat face*
Sejujurnya I target 6A je *math tak masuk kay* tapi kalau dapat lebih allhamdulilah. Maybe korang selalu nampak aku bergayut dekat twitter merapu bagai, tapi....lu pikir sendiri. Waaaa! Cikgu disiplin suruh berdiri kat luar. Byeeee! :'(

No comments: