Tuesday, November 27, 2012

Hantar HARTA KERAJAAN :D

Hey! Evening everyone! Its raining here, but that's not the point! I'm happy! Kanak-kanak ceria seperti saya ini sangat happy apabila semua buku dihantar pulang! Ya pak, dihantar pulang.. Dalam gembira,  kadang kala sedih juga* tasha mansahar jap* Sijil berhenti aku pula buat hal, aku bukan ex assunta 2 no people no! I ex sjkc sungai way. Jadi harus tunggu-.- sijil gua tak laku der. Kuang ajo! So after menghantar pulang, harta kerajaan aku and my girlss pun pergi amcorp mall *mizz nina selalu lepaks situ* alahai masuk sekadar untuk membeli se..errr..cawan kot ayak cool blog perisa mango with jelly. Ommo! Me love it! Hantu mangga macam aku ni ..haishhh.. Sebat satu ayoo me and my girls pergi library MBPJ konon study sastera T.T namun harapan..harapan menjadi layu.. actually, datang situ untuk plan mendajalkan our friend dengan cik lipas but then dia sakit pulok! Cissss! *erol! Watch out* so nak dijadikan ceritha aku and the gang pun sembang santai sambil keringkan peluh se-tong. Cukup sejuk kitaoarng pun keluarlah ke bustop untuk menanti bus and my mum yang tercintan. Sembang lagi.sembang lagi.. esok dah exam sastera and lusa seni. Sastera,aku tahulah nak hadap macam mana sebab too much of characters and story plus poem to remember --' memang senang tapi memandangkan kerajaan baru je tukar buku baru so kami tiada buku rujukan dan latihan. *memey takdok pung* Seni? Aduhhh!! Ni lagi satu rasa macam ralat pula. Kalau ikut hati ini malas patik mengambilnya tapi mengenangkan dah buat kerja khusus sampai tak tidur dua tiga hari terus berfikir semula--' Haraplah menjadi lukisan aku tu. Pleashh.pleashh! So bagi sesiapa yang dah habis spm tu! Congrats ya. Biarkan daku habis lambat, biarkan. Hehehe°_°v So*bape banyak so daa* happy holiday kayh! NOTA : I tak sabo nak pergi jamuan kelas gitchuu. My olls will miss u olls semua.<°_°> can't wait face Peace yaww!

No comments: