Monday, November 19, 2012

My sony phone :'(

Hai everyone!

Hari ni dengan rasminya break sehari dari SPM well sebab aku tak ambil addmath. Ya,  aku arts student. Not really but more to malay literature actually. 
*happy,blog app dah hapdet*

Science esok tapi aku masih berfoya-foya dengan Android  ni .
Sebenarnya aku nak bagitahu yang handphone sony aku tu tetiba hang. Sakit hati je! Aku takdelah buat pape pun just snap picture sokseniri jew.  *takpayah ngutuk aku kay,tau korang lawo handsem* aku memang sayang gila handphone tu. Handphone yang selalu dipuji sebab ketampanan tahap gajah. Korang tau tak cara nak betulkan.skrin tetiba je hang,putih semua!! Bencilah. Adik aku suruh beli baru*aku bukan BANK* tapi sayangggg!! Hadiah yang paling aku sayang setarap dengan android ni.takpelah melayang duit kena gelak atau pape cuma aku harap handpon tu sembuh.

*sedih rasa nak melalak meraung macam wan maimunah je bila nampak phone tu *

No comments: