Thursday, January 3, 2013

New year,New story

Hai! Belum terlambatkan aku nak ucapkan HAPPY NEW YEAR kat korang kerang sekalian. Hehehe

So bersempena dengan new year ni marilah sama-sama bersyukur kerana masih bernafas *hirup udara* tak cukup dengan tu buatlah zam zam azam korang. Diingatkan bahawa janganlah azam melampau nyah.  Contohnya,berangan nak buat scene ala-ala johny depp lompat terjun sana sini.
cukup apa yang kita mampu je tau dan logik. Dah besau kan?? Tarik nafas lagi. 

Yang baru putus cintan maggie tu silalah buka buku baru.  Nak tau tak the sweetest revenge is self improvement.  Biar je sesiapa yang tinggal awok tu terkejut gila bila tengok awok dah transform jadi jessica alba sexy ladeyh gitu . Lelaki pun sama, buatlah perumpamaan sendiri.  Sekian.

Dengan tahun baru ini saya dah menjadi 17 tahun setengah. Woah tak?woaaah lah! Ahahaha! Tahun ni aku dengan rasminya menutup sesetengah pintu supaya aku boleh achieve apa yang aku nak. Well,aku dah tak keje kat tempat lama now aku keje kat TUTTI FRUTTI nyummy! Hehe:) merepek jap .

So,apa pun azam korang jangan hangat-hangat air teh je.  Biar panas macam bara *blueeeek,nak muntah baca ayat sendiri u olls*
Oklah,Iolls nak tutup kodai,nak balik sudah.

Xoxo,
NFN

No comments: