Monday, January 7, 2013

VCO PLUS NATURACTOR

Hai,good evening :')
DAEBAKKKK!! Tajuk nampak gempak tak? Baik mengaku.  Wahaha!

Ok,aku teruja *teruja pun bole* nak try dua benda ni.  Orang ramai dah pakat canang keliling komtar takkan kita nak duk diam kerling hak depa yedok? Cisss! Me want it toooo:3 so dengan berbekalkan gaji tak seberapa,bantuan android,wifi tempat kerja *tak cukup kat sekolah kat tempat kerja pun bole*  aku mengugeling dengan pantasnya .
Baca testimoni cik kiah,mak minah, kak su, kak timah tembun semua baru ada semangat kamikaze mau tryv. Gila punya kerja sampai customer datang, aku suruh buat sendiri kalau boleh korang bayar sendiri. Nampak tak permainan kat situ? Lollolololol.

Apakah VCO? 
Minyak kelapa dara ni bagus untuk semua golongan umur.  Aku nak try sebab aku ni cepat penat, rasa ngantuk je memanjang.  Teruk seyhh. Semua masalah aku dia kata boleh selesai so jyeah! Akan ku cubaaaa.ohohhhh..

Naturactor? Apakah
Produk ni memang hotsentap dikalangan kami kaum hawa. Magic cream aku rasa jolokan yang sesuai.
Lepas tgk cik kiah mak enon kak senah try dgn pantas aku pun order. Hamik kau!

So korang sekalian, nanti dah ada hasil wa kasi canang keyh? Kbye keyelll!

No comments: