Thursday, March 14, 2013

Accident °_°

Assalamualaikum :)

Aku sekarang ni eeeerrrr baru je sembuh *tak sangat* dari accident. Actually,its a long story so to make it short, aku kena langgar dengan kereta pada 7 mac.
Kedengaran sangat derrr dramaaaa! Tapi kau pe tau,aku umpama ayam golek nasib kepala  gua tak pecah je,thanks to helmet yg rosak. Hahaha! K.  Salah pak cik tu sebab tetiba je langgar dah ada depan mata then booom aku macam apek a.k.a khairul fahmi. Hahaha.  Memang pada korang aku ni macam tak accident je gayanya tapi yes,aku menderita sekarang.

Tulang bahu retak kata dr zaem *handsome kau, rasa nak kidnap je. Senyum lebar aku time dia check* hahaha.  Sampai je kat dr khairul erkkk,aku pula cuak dahlah muka macam bos TF aku. Hehe. But thanks anyway. Lallala. Susah nak gerak sebab pinggang aku lebam and membengkak teruk so sadis.  So,dah seminggu ni hamek kau! Dia tunjuk dah side effect dia yang maha terer tu kat aku,sakit sampai demam. Tapi dalam keadaan macam ni pun aku nak juga pi shopping. *marah mr.daim tuuuu*
Cuti 18 hari tapi rasa nak panjangkan pun ada sbb terlintas nak ambil lesen kereta  .
So pengajaran dekat uolls! Kalau bawa kereta pada waktu malam sila DOUBLE HATI2,JANGAN RUSH,JANGAN BIARKAN FAMILY MEMBERS ANDA YG RABUN TERUK MEMANDU sebab nanti ni lah padahnya. In your eyes I'm happy,but you don't know my pain. Please drive carefully kayh dear readers?

No comments: