Thursday, November 18, 2010

Aku dan dia??

Hmm..Minggu ni aq stress memanjang..Banyak sangat benda yang berserabut dekat kepala aku ni..so aq pun amik keputusan buat blog ni haaa..

AKU DAN DIA?? Apa kaitannya?                                                                                                                                                

Dia hanya kawan karib aku je.. Aku ngan dia dh kwn lama, adlh dlm 2 thun..aq pon x tau ni perangai sebenar die.erghh.. Hipokritsss!! Xdlah,aq sebenarnya bosan dengan citer die tu dok ulang dh dekat bape bulan..X habis2 ngan mamat keding tu.. Mamat tu je la yg baik yg sopan,smualah!!siutt!! ok..thats not the story.. storynya aku dh bosan then apa lg aq buat muka menyampahlah,tup.tup aku dgr dia kata aku buat muka BAJET HOT? What the hal.. Aq gile bengang , kecewa, rasa nk bg tapak kaut je kat muka die..tpi nk wat camne..kawan...

Dia ni pulak bf aq..One more problm..aq nk citer masalah ni kat die , die mcm xnk lyn..yelah..Die jelez ngan mamat keding tu..Hello!! bg free pon aq xnklah..die bukan taste aq..Smlm kiteorg otp punyelah lama..sampai mata aq x bole nk bukak .hahaha..die ni kuat cemburu..Aq gurau2 jew nk minx dgr suara kwn die a.k.a kwn aku jgk..dia marah,jelez..aq sabar jelah..So pg ni aq txt die x reply..its ok baby, i will wait ..

Ni lg satu..FAMILY aku..mak aku ni mara2 jew..ialah penat keje..adk aq pulak suka buat sepah rumah..aq lah jd mangsa marah mak aq..adk2 pulak kuat nk mereport..Td aq dh tempeleng dh 2 budak tu..melalak mcm org kene sebat,,padahal aku cuit n tinggikn suara jew..ergghh... time mak aku balik apa lg dorang reportlah mcm2..aq jugak yg kene..=,=



No comments: