Friday, November 19, 2010

Malam yang sgt dramatic!!

Hai! ehh..apalah aku ni, assalamualaikum..ish,,bole buat nanar pulak aku ni..hehe..sorry eh..jgn marah..
GEdIk MaNja     :-D




Malam ni agak romantic la jugak..hahaha..mana taknya hujan turun dgn lebatnya [ ayat Pmr ..HAHA]
aq ditemani dengan lagu korea yg sangat menyentuh hati aku dn lagu ni jugak ada kaitan dengan diri aku..lagu yang dimaksudkan adalah... I THINK ,OST FULL HOUSE!!hahaha..suka meh..
Lepas jew aku bukak lagu tu,aku pon bukak lah LAGU KITA,by AIZAT ..tetibe teringat pulak aku dkt lagu AS LONG AS YOU LOVE ME...lagu frst yg ehem..ehem.. aq bagi..lol......so aku pon ikut layan je lagu-lagu tu semua..hahaha



Tadi aku ada gak baca Blog kegemran aku, blog kak Irine nadia..aq suke tgok blog die..comel n manja..klakor pulok tu..My beloved Aunty zaza pon pelik tgok aq gelak sorang2..hahahaha..
manalah si ehem..ehem.. aq ni.. tido ka? org tgh tunggu dia..haih..aku nk cari blog dia!! dia x bagi..xpe..Ni nina fatin nabila ok..nothing impossible!!! kamate!!


Aku penah bagi puisi ni kat kawan aku Nadia..aq buat sendiri tau..yelah..akukan nk jd penulis..haha..insyaallah..

Cinta itu bagai secawan air teh,
pada mulanya ia akan berasa sangat manis seperti madu..
hingga kita tidak dapat menolak kemanisan itu,
ditengahnya kita akan rasa sedikit tawar,
tawar dek kerana sifat cemburu mula mendekatkan dirinya pada kita,
di peringkat ketiga pula kita akan berasa sangat tawar,
kita dah mula muak dengan perangai si dia,
dan akhirnya ia akan berasa sangat pahit seprti hempedu,
di mana kita akan bertengkar dan wujudnya perpisahan..

Tulah serba sedikit coretan aku kali ini..semoga berjumpa lagi..doakan aku dan sesiapa sahaja di sampingku bahagia.
terima kasih yaa!!
sayonara,zhai jian!!
assalamualaikum.........


p/s: i love you<3



No comments: