Tuesday, December 14, 2010

Allhamdulillah..akhirnya...

assalamualikum...
Hari nikan aku rase bersyukur sangat-sangat..
nak tau sebab apa??
sebab doa-doa aku selama ni dimakbulkan
Allah SWT..
Allhamdulillah..

Korang mesti trtanya-tanyekan?
apa yang aku bersyukur sangat..
ni yang aku nak bgtau ni..
Ianya meliputi hampir semua orang yang bertakhta dalam hati aku..
*ceehhh,jiwang suda..ala..bukan selalu
hahahaha

First thing yg aku bersyukur sgt sebab adik aku bakal masuk asrama:)
mesti korang igt aku jahatkan,sebab adk aku tu tak ada dekat ruma?????????
No lah..bukan macam tu..
Aku bersyukur dia masuk asrama sebab insyaallah dengan kemasukkannya ke asrama..
Dia akn berubah jadi seorang budak yg lebih baik dari segi apepun..
ily adk!
*kalau die bace ni sah-sah die kata aku gile..

Ok,yang keduanya adalah semua masalh yg mengganggu aku 
dah hampir selesai.
Allhamdulillah..

ketiga,lelaki yang aku syg dah hmpir berubah..
ALLHAMDULILLAH..
syukran..
Rase seronok sgt..ialah bukan senang utk ubah someone..
and rase puas hati sangat sebab lama aku tunggu utk die kata ayt tu..
selama ni kalau aku ckap aku nk solat,dia akan kata "ok" je..

And thanks Kak Fira for your advise..
i'll never forget it..
yelah semalam aku dah hmpir  give up for everything..
Tapi kalau tak kerana Allah SWT. Family,mr.D,and Nuvieraqiff..
Aku sure-sure dah give up awal-awal..

Aku tak kesahlah apa korang nak cakap pun..
yang penting aku Bersyukur..
xtau nak luahkan macam mana..dengan air mata bole??
haha

Kepada yang memusuhi aku kerana sebab yg aku tak tau..
aku tak marah korang pun..
biasalah manusia..
lumrah lah kan kalau cemburu,sakit hati..
tapi jangan amalkan selalu.coz nanti cepat tua..hahahaha
padan muka..

Ya Allah aku bersyukur dengan apa yang kau telah berikan padaku,
sesungguhnya kau janganlah membiarkan aku lalai dengan kewajipan aku padamu...
dan bahagiakanlah sesiapa yang mendampingiku..
kerana aku hanyalah hambamu yang lemah....
Jangan biarkan aku terlepas dari kasihmu..
amin.....

Bye...
jumpa lagi!!!
muah!muah!!



No comments: