Sunday, December 12, 2010

HEY!
Dah due hary kan aku angau sorang-sorang..
asal ea?
hahaha..

Tapi aku suke dgn perasaan ni..
sebab it make me happy..
no more tears,just a sweetest smile for everyone..
YAY!!!

Memang kebelakangan ni byk bnde trjadi..
antara aku,die,mereka,dan diaorang..
but lupakan saja semua tu..
masalah ni bole selesai kalau kite happy bukan sedih or whatever ya?
hahahaa...
 Bg sesetengah people out there,there's no time to smile,laugh or pape je
when we have a serious problm..
but not for me..
if dorang gado,masam2 muka, pun..
menyusahkan lg keadaan yg tersedia susah..
so what you waiting for??
SMILE LA..

thats all for tonight..
see ya again ok..
aku and nadi
at school..
p/s: die dh berpunye daa...

ni mase aku tgh angau sorang2 kat dalam bilik aku..
hahahahahahaa


note for everyone :

SMILE IF YOU STILL CAN SMILE..

byeeee..love you mr.D

No comments: