Saturday, December 4, 2010

Bila rasaku ini rasamu...mungkin..

Assalamualaikum...
ya habib,ya habibi ya maulana..pegi pasa naik unta...haha
  
First of all i just want to say ..I'M SO SORRY for everything...

Sorry..hari ni aku dh mula menjauh dari kau..kau nak tau nape? 
Sebab kalau aku dh marah@terasa aku xkn tunjukkan kat kau..itu cara aku...
cuma orang yg faham aku dgn sejelas2nya jew yg fahami aku..faham dgn cara aku n cara nk pujuk aku..
aku tau kau x pena kesah pon kan? Oleh kerana kau x kesah..aku ambil kesempatan ni.
utk luahkan apa aku rasa kat bnde alah ni..

Aku bukan jenis pompuan yg mudah cair dengan lelaki,tmbah2 kalau die hanya berbekalkan ayt yg x bape power..Kau lain ..Aku selesa dgn kau,,tapi rasa sakit yg kau bg kat aku ni..
tak dapat aku simpan lebih lama lg.. 
Aku bengang dengan kau! sebab kau selalu Melenting x tentu pasal kat aku..aku tau kau bnyk msalah..
dan ko pon sakit..tpi kau pikirlah aku jugak kalau kau nak..
aku pon sakit..pg td bukan aku x rep txt kau..tpi aku ngntk gile sbb aku mkn ubt...
hmmmmmmmmmmm...kau x abis2 salahkan aku..aku x paham..ko da bosan ngan aku ekh? Yela..aku 
ni kan lain macam ..kalau dtg angin aku karang lain jdik nya..hehe..


haih..senang citew..ni tips2 yg org yg pandai pujuk aku buat tuk pujuk aku...

  • Bagi aku mkn ice cream byk2..sampai demam..
  • Jangan penah halang apa aku nk buat!
  •  pls..jgn terlalu mengalah dgn aku..aku x suke..itu mmbuat aku lebey menyampah..
  • bglah pape ayt yg bole buat aku tersenyum.. :))))) 
tu je arr aku nak kongsikan! 
BYE..

           from: a girl that really miss your voice...

-Bila rasaku ini rasamu-
 



No comments: