Friday, December 3, 2010

Permintaan hatiku

assalamualaikum!!

 .first aku kenal die,niat aku hanya nak mengubat haty yg sakit dek ditinggal si ehem..ingatkan si die bole menyembuhkan tpi lain jadiknya..

Disaat aku betul2 jatuh cinta dgn die, tau tak apa yg die buat? Die..hmm..mainkan aku..die kate aku sasaran uutk game bodo dgn kawan die..Mase tu Allah je la yg tau betapa sakitnya haty aku ni..aku kalah , aku nangis jugak..Bukan tu jew, die ade scndal..Aku still bertahan sbb kesabaran aku utk tgok die berubah jadi someone yg lebih baik..tpi die nmpak x keikhlasan aku tu???? Selalu aku jgak yg diperslhkan..tau x aku tahan sakit haty?

Plss ! listen n undersstand what i really  need ..

Setiap kali kau bersuara@bercerite aku mesty setia mendengar.tpi kenapa time aku bersuara kau hanya buat acuh x acuh je? Aku fhm tu cara kau..kite berbeza /berlawanan sifat dan segalanya..
tapi ....kau nk tau apa kau dh buat kat aku?
kau dah kuatkan semangat aku utk bangun balik dari kehidupan aku yang penuh dgn kehinaan tu..
kalau kau betul nk pergi aku lpaskan sbb aku xnk kau tersekse dgn aku..
tpi dgrlah satu bnde dari haty aku yg paling dlm yang dh lama aku simpan dan sembunyikan..

I LOVE YOU

Setiap kali aku dengan kau..aku lupa kesedihan aku..tpi kau nmpak x kesedihan aku?kesakitan yg aku tanggung??NAMPAK X??
Perempuan mana yg sanggup bertahan kalau tgok org yg dorang syg,,ade ramai scandal..
aku lain..aku nk kau bahagia dgn cara kau..aku x suke memakse! 
Its ok..dh mmg nasib aku utk disakiti oleh sesape pown..
AKU DAH BIASA!!

lastly dgrlah permintaan aku..


tolong jangan sakitkan aku..sbb aku mmg tersedia sakit n sunyi...

No comments: