Monday, December 20, 2010

Hehehhee..hantu roti..

hye!
Asal lapar je cari roti..tu akulah tu..
My fav bread : GARDENIA...
sumpah sedap..kalau sebulan x makan roti ni...aku rase hidup aku macam tak lengkap jew..
hehehhe

Aku start jadi hantu roti ni since aku 5 tahun..
hahaha
Pernah sekali tu aku menangis malm2 buta sebab x dpat mkn roti kesayangan aku ni..
hahhahaha
ialah mase tu aku kat kampung maa...
*cite budak 5 tahun..

bila aku dah 15 tahun ni..
aku lagi gila dengan roti ni..
rase mcm nak peluk2 jee..hahahha
 Mak aku cakap makan roti ni elok...
hm...memang elok pon,aku dah tinggi macam galah..
hahaha..tapi tak kesahlah..bagus jugak tinggi ni.. bole tgok macam2..
p/s: bukan skodeng ekhhh

Now aku tgh mengunyah dengan perlahan roti gardenia edisi butterscotch
*mcm ni kan eja die?lupa plak..

wlol.. fatin<3

No comments: