Sunday, December 19, 2010

Vacation?
:O
Sangat seronok,sangat penat,sangat moody..
*pergi taiping je ..pon nak kecoh..hahaha
lantaklah!

Aku g taiping pon sebb ayah aku nk sangat g reunion kat sekolah die dulu,
cehhhh!
then sambil menyelam makan ikn skali..
hahaha

Part best mase pergi ruma opah angkat 
die sggggttt frndly
aku pun selesa jee..
die xd anak..
tpi die ada 3 org ank angkat laki..
iaitu ayh aku,pak cik pe ta, and sorang mamat ni ..
aq x tau namalah...
hahaha
die pun sgt mesra..hehehehe..
:)

Malam tu kiteorg one family
dengan berbesar hati melangkah masuk..
* dorang jee..aku x..
hehehe

masuk2 jee..semua org pandang aku,mcm aku ni allien
hahaha
or aku trlebih dress up?
entah arr
dh my mama trsyg suruh pakai baju kurung songket n high heels bape inch tah..
aku pon pakailah...

Yang prempuan main jeling-jeling..
ada gak yg senyum..
yang laki jgn tanya..gatal nak mampus!
mentang-mentang ar aku senyum kat dorang
*pak cik je..

nak jadikan story..
Time aku semua org tgh mkn,n aku pulak tgh gedik nk jawab call
dj tu sengaja bukak lagu..
gadis melayu,dah semua org pandang aku..
bukan nak perasan..
aq rase nk tubuk je mamat DJ tu
=,=
MALU TAU!!!

mase smua org tgh leka dg keje dorang aku pon g lepak kat taman yg ade kat situ...
cik nyamuk jgn ckp la...
=,=
dengan kesjukan malam yg melampau tu..
aku pun layanlah lgu JB..hahha
xlama pastu ayah n my family pon dtg...
so kteorg pon balik...
hhehe

THE END

No comments: