Tuesday, December 21, 2010

I'm so sorry dear nuvieraqiff crew

hye...
I'm so sorry fren..
aku terpakse tggalkan korang..
ni bukan kehendak aku..
ni pilihan family aku,korang tahu kan keadaan family aku?

semua muka cover..hahaha..
Aku suka time kita kenekan orang,gelakkan orang..
memang tu keje kite kan?
gelak sesama..main suap2 dekat kantin..
kita dah macam adik beradik..<3

Mase aku sedih,korang kuatkan semangat aku dgn plan jahat kita yang bersepah..
hahahhahaa
Nasib baik aku x kene buang skola..
aku slalu ajar korang jadi jahat..hehhe
bukan ape..
kita x bole baik sangat..
Time kite gado,ramai yang x berani nak dekat
yela semua muka ketat..hahahah
alaaa...gado x lama..
lpas setengah hari,ok balik..
Bhahhahaa....kenangan tuh..

Meh aku perkenalkan Nuvieraqiff crew ni...
ni yang cun sekali...
Nadia...
yang knn skali tu..
nmanye nabila
ni yang macam Amoi ni...
namanya JANNAH..


cantikkan kawan2 aq ni?
hahaha...
dorang ni cantik tapi x berlagak tau..
suke tersenyum:)
baik pulak tu..
x rugi buat jadi menantu..
hahhaa..
*sorry promote:)

gggrrrrrrrrrr...
comel++

I LOVE YOU GIRLS!!!!
doakan aku kayh??
 


No comments: