Tuesday, December 28, 2010

tak belajar moral ke?

EIIISSHH!!!
benci betul bila kebaikan and kecomelan wajah yg aku buat diambil kesempatan 
dengan mamat-mamat x sedar diri dh tua!

mase aku tunggu dekat bustop [time tu nk g ruma aunty]
punyelah ramai mamat tegur..
aku pon x tau mane dorang kenal aku...
aku sabar je...kalau handsme @ sedap mata memandng muka dorang tu xpelah
ni x..Ya Allah...tuhan je la yg tahu kan...

Then aku ingt dekat busstop je..dekat dlm bus pon kene chaa..
ade ke abg rapid tu kata mcm ni...

abg : sayang nak g mana?
aku : bustop yg last sekali,bole?
abg : apa? abg x dgrlah sayang...
aku : bustop last kali..[dengan senyuman x ikhlas and muka seposen]
abg: ok sayang,pape je untuk sayang...

itu aku x kesah sgt kan..yg x bole blaa..mase aku bg duit tu..
=,=
dia nk pegang tgn aku , nsb baik aku cpt2 tarik tgn aku lpas bg duit...
haihhhhhhhhhh!!!!!!

start dari tu,dia asyk pandang je aku..
yelah,aku je gadis melayu kat dlm bus tu..yg lain semuanya chinese..

I hope abg rapid x sedar diri ni dptlah balasannya!!!

to all girl : beware..ok!

k la,,bye!!!!

No comments: