Friday, February 4, 2011

cinta kau dia awak dan kamu

Hyeee..aloha..
hari ni en aku ade lah a few story nk kongsi ngan korang ..
adew yg kelakar,and ade yg sedih tau..
so nk dengar yg mana?
hahahaha

kita citer yg happy dulu okeyh?

macam ni ceciternya..
hari ni aku g sunway pyramid dengan maksu aku lah kan..
hang out lah jap ngan dia n kengkawn dia tuh..
not bad lah..boring tu jangan cakap..
rase nak trjun jew dari kepala singa tuh tau x?
jgn risau aku x trjun..hahhahaha
kiteorg g naik bas kesayangan aku [ sayanglah sgt kan? ]
bole plak naik slh bas..malu ..bole la
sebab aku sempat cover cun baik punyer..hahahaha
so,tunggulah lg stu bas..menguji keimanan betul!

dekat bustop[ bustop dkt gile dgn tol ] punyelah byk kete..
bukan kete MR.BEAN tau!
aku x phmlah hari ni dorang bukak game ke?
bnyk gile kete race,bukan nk ajak aku! x gune betul!!
tpi x kisahlah sbb mamat kat situ mmg buat hati aku ni mnjerit der..
rupenyer ada shooting.. artis rupenye..
patut mcm pena nmpak..hahahhaa
aku x kisah artis tuh,,tapi aku kisah ngan KERETA yg dorg bawak uh..
mak aii.. CANTIK,HOT,SEKSI..semualah!

citer yg x happynya...

hm..
kesian Mr.D..
dia sedih sgt..aku nk sgt tlg dia dgn problm dia tuh..
tpi nk buat mcm mne kan rumit sgt..aku kene fikir dan perlukan mse 
ala..problm dia ni mcm keje add math..mcm tu arr
 Pena korang dgr ayt ni x?

"perempuan mcm math,lelaki selalu kene selesaikan dgn cara tersendri n dptkn jwpn yg pling tepat "

Dee.. bersabarlah ni kan ujiannya
makin bnyk you sabar makin besar gnjaran yg u dapat..
I sure dia akn ok dgn u balik..
kalau tu jodoh you.. dia xkn kemana..
so..jgn marah2..
nnty memburukkan lg keadaan jee..
Janji ?

alah..maybe you x bace bnde nih..
kan you bz..
so..hmph..


ok..dh jangan nk emo pulak kau ni fatin...
eh..aku sekeh kepala kau karang..hahahaha
ok.itu mmg fake.. : (
chillah.. kau ni kan sikit2 nak emo [mrh dri sendri ] 
 ok..tu je yg aku nk bgtau..
sob.sob.
sediyh arr cinta terhalang nih..
* dengar lagu cinta antara kita/ost seribu kali cinta..

Ouh..btw,mlm tadi aku mimpi aliff aziz <3
apa kejadah dia dtg dlm mimpi aku?
but dia sangat sweet mcm HONEY..hahha

No comments: