Tuesday, February 1, 2011

Pagi selase

Pagi ni aku ingatkan hujan..
nmpaknya tekaan nujum pak belalang aku tu salah! 
aisehhmenn.. begok lorh!

Bilik aku dh gelap ala-ala romantik gitu hahaha
mmg sesiapa yg masuk bilik aku takkan sedar hari dh siang@malam
okeyh,itu mmg menjadi hal sbb tulah tahun lpas nama aku penuh kat rekod dtg lewat
then,bilik aku punyelah sejuk...
masalah betul,kipas aku x bukak ,air cond jgn ckp mmg xde..
ayh sje xnk pasang :((((

Okeyh,nak jadikan citer..
aku bangun[rasenye mengigau ]
bangun dri tidur pndg cermin,senyum sambil mengoyangkan rambut yg berikat ponytail amik sweater terus pakai,
then tdo balik..
bila dipikir balik sumpah klakar..muka aku bangun tdo mmg er...
hahahaha

Aku benci mengigau!!!
coz..aku akn cerita citer yg x sepatutnya!!!
nsb baik xde org recordkan..
malu weyhhhh!!!
itulah sbbnya aku x suka sgt tdo ramai2 nih!!!!

oklah..aku nak tido!
and i hope tht it won't happen again...

No comments: