Tuesday, March 29, 2011

Jadilah kenyataan

Hehehe..hello!
hari ni kan bangun je dari tido terus senyum sampai lah sekarang..
dh naik kebaslah pipi sye ni..hehe
nak tau nape?
sebab saya mimpi Mr.D and Mr.M
huahuahhua.. 

see.. I dh gile dh.. korang arr nih..
mimpi tu pelik tapi best adventure gile..ade part yg klaka/yg bodo pun ada -,-
Tapi mmg best arr.. 
kan bagus kalau pe yg aku mimpi nih jd kenyataan..
pls la jd real!!! 

kalau jd betul betul ...
aku sanggup jerit kuat2!!! biar satu sekolah dgr!

Bole x realiti yang aku lalui ..
ditukar dengan MIMPI/ANGAN-ANGAN  aku?
pls.pls.pls.pls.!!!

actually,xpyh tuka pon bole..hidop aku mmg mcm dlm mimpi pon,,
nightmare!
-,-

hari kedua aku ber RELAKS  kat ruma mmg agkk best coz xde org kacau aku online.
semua adek-adek dh g sekolah :D
tommorow...
siap sedia arr dengan 
HOMEWORK
and aku kene lah sentiase stick ngan buku.. 
ouh..PLEASEEE LAH!

tata..and i love myself!

No comments: