Wednesday, April 20, 2011

heee :)

hyep!
what happen today..
lets see..

ouh yeah!
kite strt dari pg ok?
bangun je pg2 frst thing yg aku buat is...
ikat rambut mcm mak cik..
hahahahaaahhahahaa..
xde motif cte bnde ni pown!

then..
g iron baju sekolah..
sukabuatkejelastminit :p
pastu.yg ni korang tk pyh nk sibuklah en?

dah siap semua keje tuh..
aku pown ikat rambut *no more mak cik style k?!
hahahaha
oleh sbb buat keje lembab.so aku pown lambat so..
ikat rambut ala kadar je.yelah t kene angin sakai jugak ..
hahaa.ouh!!!!!
mr.D txt aku :D
textlah dgn dia agk lama lah jugak..

then g sekolah..berkhayal jap sementara nk sampai ke ASSUNTA!
blaja cam biase..
act, aku tggu ptg coz ade....

NETBALL!
aku mewakili rumah sukan aku yg amat trcinta ..
C L A R E 
GO CLARE HOUSE!
time main netball tu..haha..
kgkawan aku semua cheer la kan..mcm x kenal assunta plak..
si echah,my classmate..
tau x dia ckp apa?
" go goalkeeper hockey!jgn lupa skrg ni tgh lawan netball bukan hoki."
terharu beno..kuang3
sbnrnye.aku x reti main netball,lain lah kalau basketball kan??
yg paling aku ganas mase lawan dgn assunta house(merah) and francis (hijau)
mereka sgt ganas hingga memaksa aku jadi GOALKEEPER di situ.
hahahaha..sorry girls :')
yg aku x puas hati tu..
ade org ni dh marah then dia hempas bola kat kaki aku sambil kata..wtf?
nsb baik ni melibatkan rumah sukan kalau x dh aku baling bola kat muka dia!
wey.aku tau arr ko ganas so aku trpkse jd 2 kali ganda lebih gns..

whatever!
kiteorg menang!!!
to teachers.
pls gve my medals!
sye main penat2 hadiahnya x dpt.
:P

before aku trlupe..
bdk team netball td..mengimbas kembali zaman kegedikan aku..

amoi : hey! u cheerleader ryte?
me: erm..yeap.but tu last year lah..
amoi : no wonder lah u bole buat split atas padang..
me : hahaha..terbuat..
amoi : why x join?
me : erm.. i busy lah.. after ths i ade hockey league plak..
amoi : i hope u still a cheerleader and u can be my flyer!
me : next year ok? hahaha( dlm haty perghh.. nak aku mati ke jd flyer!)

OMYGODDD!
sumpah rindu nak cheer kowt!
tpi x bole...bahaya utk kaki aku ni hahh..patah jugak karang..hahaha
tak kawin plak aku..
pe kaitan kawin dgn cheer?
merepek je keje..
hahahaha

mase nk balik hujan lebat so bile balik dh basah kuyup..
pak cik rapid yg KEREK tu bukak air cond mcm kat luar tu panas terik..
so..akuuuuu DEMAM :(
k.fine..buhbye,,
 to.. mr.D
get well soon..


No comments: