Tuesday, April 19, 2011

i was like?

hyeee...
today.what happen today?
banyak2!

start from aku bukak mata pagi td..
aku trjaga sebab j.e txt aku pkul 5.15 pg like tht.
then dgn mata yg kuyu
aq bace txt dia.
lpas bce je..
aku gle trkejut! risau+sedih + bersalah
semua ade kot..
si dia masuk hspt!
ohmyyyyy!

mcm biase aku g sekolah..
everyone asking bout my eyes -.-
shutuplahpeople!
and my answer is..
aku tumbuk mata aku smlm 0.0
nahh,,, propa yg paling bodo hahaha
mse org dok tnye soalan tu.. i was like..
can all of you mind ur own buisness?

mase subject sivik..mata aku pedih coz trlebih mengeluarkn air mata..
and kepala pening..
so mase ckgu buat lawak ucop wilcha..
aku dgn bangganye..
TRTIDO..
and no one yg kisah..
thats much better girls.
haha

me and my beloved bff?
ya.ya,ya..
i'm so sorry
aq x bole trime lg perangai kau yg..ergh!
so.the conclusion..aq x pandang dia for the whole day..
bukan aku sengaja.tpi biarlah sampai hati aku sejuk.

k.fine.
ptg td..
aku txt dgn si dia..
dia pggl aku syg?
terharu dear..
:D

ok.. oleh sebab everyone nak tahu sgt perasaan aku!
k.
I LOVE HIM.
so?
what you want?
slap me? kick me?
....

anyways.
ths is my blog.
so SUKA HATY AKU LA kan..
tak suka x pyh bace -.-

good.. bibir aku berdarah!
and aku x bole kene matahary!
siot!!!

k.bye....

No comments: