Friday, April 22, 2011

sebab aku tak sempurna

hyee..
best tgok cple lain..
happy jee..
sweet gle mcm gula!
hahaha
haih..
T_T

korang jgn tnye aq ade cple or tk..
semak jeee nk tau..hahaha

kadang-kadang bile aku act like normal person semua bnde akn jd kelam kabut..
asal huh?
but bile aku jd diri aku yg terlebih gile ni ala.. yg dah sah2 kene tndang dari hspt bahagia tu..
semua jadi ok..OKEYH!
menyampah tol..
hahahaha

ya.. i admit.. almost everyone suke diri aku yg gile2 tu..
ni telah trbukti pabila ank encik jaapar..
ckp mcm ni
" kau ubat bila aku sedihlah.. aku dh gile mcm kau! "
ahahahaha..

weyh.. korang jom cheer dgn aku!
jom laaaa!!
Sape bole buat split yg paling cantik dia mng!
muahahaha

msty korang tnye en,pe motiflahh
minah ni tulis entry ni?
motifnye adalah nk happykan diri yg tgh down gile..
muahhahaha
sbb?
tnye tok wan hang laaa..
kuang3..TETTTTT!

erm,mcm mne nk putihkan kulit?
aku dh gelap .. kulit aq dh mcm kulit beyonce dah..
xnk!xnk!
nk kulit aku yg mcm Light Brown tuh..
sumpah cantik warne tu.perasaannye aku ni.
biar arrgghh,aku x kacau org pown..
opah aku kata kalau kulit mcm beyonce tu manis..
xpon..pahitlahh..sbb dh terbako!
kene matahari..
bole x aku bako matahari tu?
soalan bodoh..hahaaha

now,aku tgh mendalamkan lg lesung pipitsss..
hahaha..
Korang jangan pelik plak kalau aku tak gelak kalau aku hang out nnty.
aku cume senyum je..k?
hahahahahaha

k lahh.. ade keje.. 
adk aku si faiz ni senak perut plak..
meh sini akkn letak ubat
KAKAKAKKAKA

byeee 
BABY!!

No comments: