Sunday, July 24, 2011

Abang ohhhh Abang

Hyeeee!!!!
so excited because i want to talk bout my brother..
abg angkt or terangkat..hehehe!
p/s : hope you like this!

Ni I nak story mory pasal biodata dia ni..

Nama dia Saifulzaman bin sabirin..betulkan abg?hee~~
sedih sungguh adkmu ni..
ok,dia 17 tahun dah,tahun depan dah boleh ke kolej or U yg sewaktu dengannye :D
dia ade adk au :D
ehhh,jangan kacau abg saya ni t marah plak org yg dihatinye tu.

Secra jujurnya dia sangatlah caring and baik,I feel so comfortable setiap kali dengan dia.
Dia tak pernah lupa saya walaupon x pena jumpa,*hope can see you soon!
Susah,senang and sakit dia mesti ade ala-ala superman gitu..hehe
memahami juga,dia selalu bagi saya nasihat..
Omg! insyaallah takkan ku lupakan :)

Dia ketua pengawas and saya pulak ketua penjenayah senang cte..
"silent killer "gitu..diam2 berisi,bukan gemok k.
haihhhh..mmg nak sangat jumpa dia..
selalu jugak pi baca blog dia.. best woooohh..
tapikan dia bnyk follower tk mcm kite..
*x bersyukur plak

btw,i just wanna say ...
you are the best brother ever,and i'm so happy with you..
Always be my brother ok?
bawa saya ke tempat yg lebey better :)
thanks for your advise :D

No comments: